wtorek, 25 listopada 2014

..magia ...

...świąt w stylu  vintage .. z czym  kojarzą  się Wam święta w takich  starych  ,starych  klimatach ??? ..ja często pokazuje mojej ukochanej babci obrazki  vintage  z dziećmi , świąteczne  z bałwankami, mikołajem ... i  ona zawsze mi mówi, że właśnie jak sama była małą dziewczynką to takie miała kartki świąteczne :D stąd moje dzieciaczki no i jako, że mam nieustającą "fazę" na latarnie poczyniłam karteczkę w kształcie latarenki , to wszystko na wyzwanie 123 :)  , a jakie są Wasze "starociowe" klimaty ???


3 komentarze:

  1. Prześliczna karteczka :) Bardzo lubię takie "starociowe" klimaty. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Absolutnie cudna karteczka! Bardzo podoba mi się i forma i klimat vintage - lubię:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Niech Twoja faza trwa jak najdłużej bo super ci wszystko wychodzi :) Obrazki w stylu vintage to moja słabość! Takie święta kojarzą się tylko z magią i radością.

    OdpowiedzUsuń