niedziela, 8 lipca 2012

..na wyzwanie..

..dla  Rapakivi  ..w jakiś  dół wlazłam ..ale usiłowałam wczoraj wieczorem popełnić kartkę - no aże nabyłam nowe papiery  Be Optimistic ..cóż..żeby tak zawsze się dało to optimistic ..zawsze się zastanwiałam jak to możliwe że siedzi się po 22 i klei kartki ??? ..no dla mnie to nie było możliwe- bo  zawsze robiłam to ..na kolanach haha -ale teraz odkąd mam mój kącik - lubię w nim przesiadywać  i sobie kleić ..a katreczkę to z mapki chciałam zrobić , która to oczywiście mapke poprzestawiałam na wszystkie strony - hahaha ..miłej niedzielki   Wam życzę ..

13 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe papiery :)
    Ja ostatnio nie leję tylko w digi siedzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, cudowny, przecudowno i optymistyczny tag! Niech Ci dodaje w duszy wiele słoneczka! I przy okazji dziękuję za udział w wyzwaniu Rapakivi!

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie te papiery wygrałam w wyzwaniu w Scrap Markecie!!! W twoim tagu prezentują się pięknie!!! Cudna praca!!!
    O jakim dole ty pleciesz... to wyżyny :)Be Optimistic! A jak takie prace popełniasz w swoim kąciku, to nie wychodź stamtąd :)
    Czekam na dalsze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jedna z najfajniejszych kartek na Twoim blogu.
    (pozdrawiam z nowego centrum zarządzania wszechświatem:) )

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście wygląda bardzo optymistycznie:) Energetyczne kolorki i ciekawa kompozycja - widzę że nowy kącik sprzyja twórczości:)

    OdpowiedzUsuń
  6. absolutnie genialny tag! Takie pełen kolorów, wspaniale się wpisuje w klimat naszego wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna :) Chyba jedna z moich najulubieńszych u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczna energetyzująca praca :D mapka faktycznie nieco przestawiona xD ale kompozycja wygląda nieziemsko :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wonderful tag! Thanks so much for joining us at Cardabilities!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega energetyczny i piękny tag!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam na żywo. Śliczna, energetyczna praca.

    OdpowiedzUsuń
  12. Great use of color - I hope you'll link up at 52 Card Pickup this week!

    http://www.oldbackporch.com/2012/07/52-card-pickup-week-28.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Motylki są cudowne, wykrojnikowe :) Nie ma to jak coś optymistycznego, choć czasem dobrze na chwilę się zatrzymać, wszystko przemyśleć, nazbierać sił, aby za chwilę znów ruszać do tworzenia z pełnią energii i chęci :)

    OdpowiedzUsuń