czwartek, 16 lutego 2012

D jak ..


..domek i donaty :D ..tka mnie na domek wzięło -haha - a ponieważ ma tarczę zegara zgłaszam go do scrapki wyzwaniowo



..ja zamiast pączków usmazyłam donaty serowe :D szybko i bezboleśnie się je robi - polecam, bo są pyszne :D
oto przepis

15 dag chudego twarogu, 8 dag cukru ,6 łyżek mleka, 6 łyżek oleju ,sól , soki skórka z cytryny,30dag maki, proszek do pieczenia, olej do smażenia, cukier puder i płatki migdałowe
przygotowanie :
robimy ciasto - twaróg utrzeć na jednolitą masę z cukrem, mlekiem ,olejem i skórką cytrynową oraz szczyptą soli, dodac mąkę z proszkiem do pieczenia, wyrobić i zagnieść ,aby powstało gładkie ciasto, rozwalkować na grubośc 2cm , wycinać kóką i pośrodku kazdego wykroić mniejszą dziurkę, w rondlu na mocno gorącym tłuszczu smażymy ciastka po 2 min z kadej strony na złoty kolor, po osączeniu z tłuszczu na papierowym ręczniku , lukrujemy i posypujemy płatkami migdałowymi, ja dałam też skórkę pomarannczową - SMACZNEGO

16 komentarzy:

  1. piękności i pyszności!!!
    ale mi smaka narobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. domek jest prześliczny, podziwiam wykonanie a słodkościami...narobiłaś smaka że ho ho:) Dobre myśli do Was posyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Smakowicie wyglądają :) a domek cudny...

    OdpowiedzUsuń
  4. Domek bossski!!!!!!!!!!!!
    A ile tej mąki?

    OdpowiedzUsuń
  5. dziekki dziewczynki , Maj ,,upss juz poprawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny ten Twój domeczek, zegar dodaje mu niesamowitego uroku;)
    A ja dzisiaj pączki zajadam- mąż przyniósł rano cały ich karton:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny ten domek!!! Świetny:) mmmm... może sie przekonam do pieczenia serowych, skoro Twoje tak cudnie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale bombowy domek! A ja jestem chora i nic slodkiego nie zjadlam :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Domek mnie zachwycił! Piękny jest:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny domek ,a słodkości kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. z tym wyzwaniem zrobiłaś rewelka!!! A słodkości złapałam i były pyszności :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomysłowe wykonanie:) Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  13. smakowite...i domek i donaty:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Mniam, mniam... ; -)
    Świetny domek.

    OdpowiedzUsuń