czwartek, 28 lipca 2011

Kropka w kropkę



..czyli karteczka na wyzwanie w Galerii Raehttp://www.blogger.com/img/blank.gif ..skąd też pochodzi papier w kropeczki - czyż nie jest słodki ? :D ..a róża proszę Was - jest handmade by me..tak tak..sama jestem pod wrażeniem nieskromnie mówiąc -hihi ..ot pozwijany papier postarzony przez herbatę , dodatkowo spryskałam go perfect pearls, co niestety na zdjęciu słabo widać :/ ..ale się mieni - musicie mi uwierzyć na słowo ;D ..no a poniekąd kartka jest też nieco zmodyfikowaną mapką Sasya sketches :) ..w te pochmurne dni wena potrafi szaleć :)

11 komentarzy:

  1. Fajna i bardzo elegancko się prezentuje ;) a kwiatka gratuluję bo śliczny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudna karteczka- czekolada i mleko;)
    Różą jestem w szoku- REWELACYJNA!!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna!!! cudo normalnie i ten kwiat!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. ..dzięki dziewczyny, miło mi :D

    OdpowiedzUsuń
  5. very nice card and so beautiful color combinations :)
    thank you for join us at SS!

    OdpowiedzUsuń
  6. nice card! thanks for playing with S'Sketches!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna, delikatna, z czekoladowymi kropeczkami wygląda uroczo:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Róża śliczna, fajna całość :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Galerii Rae :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna, podoba mi się różyczka i układ całości :) Kolory bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń