czwartek, 30 czerwca 2011

Wróciłaaaaaaam ;D











..już jestem ..ufff.. nadal nie ogarniam wszystkiego ..uwaga duzo zdjęć bedzie ;D ..sama nie wiem od czego zacząć ..może od początku - bardzo, bardzo dziękuje za wszystkie życzenia z okazji urodzin - za te nadesłane , za te na facebooku, na NK i te telefoniczne - a kto nie życzył niech się wstydzi ;D i przy podziękowaniach składam też je Justynie, od której dostałam wymiankową paczuszkę w wymiance kuchennej - ha!!! zazdroscie - obrazek, dziurkacz, wieczki, słodkoci - no i kumu lepiej ??? ;d ..później był zlot.. och, namacało się przydasi -ktos wołal - "..zabierzcie mi mój portfel.." ..hehe.. ja starałam się rozsądnie podejsć do sprawy i kupiłam to co najpotrzebiejsze papiery ,stemple, ćwieki .. goscila nas Ania z mężem i za tę goscinę bardzo dziękujemy .. niestety moj identyfikator pozostal niezauwazony :( ..ale dorwalam cudny notes od Gosi S - w ramch wymianki - zdjęcie podkradlam wlascicielce - mam nadzieje ,ze mi wybaczy ;D.. później w górach bylismy - ach jakie widoki ..no i na Słowacji, można było pooglądać dawne stroje.. i nie tylko ..na widok biureczka zaswieciły mi się oczy - och- jakże cudnie by się na nim scrapowało :D .. i most który laczyl 2 brzegi - polski i slowacki ..no i ukochany Kraków - jak jestemy na południu Polski nie ma bata - Kraków musimy odwiedzić ..tym razem wybralismy się do teatru Bagatela na spektakl - "Kochankowie nie z tej ziemi " - juz dawo się tak dobrze nie bawiłam - polecam jeli tylko macie okazję :D , swietna sztuka doskonale zagrana ..a na deser cos dla wielbicieli aniołów .. jutro zapraszam na losowanie candy :D

3 komentarze:

  1. kochana !!! JA SIĘ WSTYDZĘ !!! bardzo wstydzę !!! Nie złożyłam Ci życzeń! Pozwól więc że nadrobię ten karygodny błąd ! :) Wszystkiego absolutnie najlepszego, spełnienia naskrytszych marzeń i ludzi który pomogą ci je spełnić ! Wszystkiego dobrego :* :* :* !

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałaś cudną wycieczkę, mam nadzieję, że naładowałaś akumulatory do scrapowania :D

    OdpowiedzUsuń