piątek, 4 lutego 2011

Zabawa "Podaj dalej "


..zapisałam się u Agnieszki do zabawy ,więc i ja zapraszam :) chociaz niestety w zeszłym roku nie dostałam nic od 2 osób , sporo też osoób zapisuje się u innych i nie zostawia na soim blogu tej zabawy..to trochę oszustwo :( mam nadzieję, że tym razem będzie uczciwie.. zasady ogólnie znane.



ZASADY:
1. Musisz posiadac blog.
2. Pierwsze 3 osoby, ktore umieszcza pod tym wpisem komentarz, w ktorym zglosza chec wziecia udzialu w zabawie, otrzymaja ode mnie maly recznie robiony upominek, ktory wysle wciagu 365 dni.
3. Kazda z tych osob organizuje taka zabawe u siebie, i daje trzem osobom szanse na prezent od siebie.
4. Kazdy blogowicz moze trzy razy uczestniczyc w tej zabawie.

4 komentarze:

  1. Zapisuję się jako pierwsza:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie brałam udziału w tej zabawie, ale zawsze musi być ten pierwszy raz!;-)
    Może tym razem... :-) Jestem chętna!
    Pozdrawiam serdecznie!:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, to ja poproszę:) Ostatnio bardzo fajnie mi się w to bawiło:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. To jesteśmy wszystkie :D dziewczyny, proszę o adresy na maila :)

    OdpowiedzUsuń