czwartek, 5 sierpnia 2010

Spotkanko scrap no2






..noo kochane.. spotkanko no2 się odbyło :) yupi :D ..tym razem mniejszy ciut skład 3 babeczki łącznie oraz piesek brata hihi.. dostalam cudny przpisnik od Mary oraz mialam okazje zobaczyc jak mozna polepszyc stempelki, odbijajac roznymi kolorami ten sam wzor :D prawda,że super??? lol ..głównie zachwycałysmy się stemplami ,co nam zajeło sporo czasu ..później, poprosiłam dziewczyny o zescrapowanie pudełka , gdzie przechowuję slubne pamiątki i zobaczcie, jakie turkusowe cudo powstało :) ..ja miałam doprawdy wyjątkowego lenia i nie miałam sił na scrapy ,ale pogadałysmy i było super :D do nastepnego babeczki :)

3 komentarze:

  1. spotkanko super! mam nadzieję, że będzie więcej :D ale następnym razem musimy być bardziej kreatywne, hahaha. Dziękuję za gościnę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mary, cała przyjemność po mojej :D do juterka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. noo pewnie ze było super ;) do następnego! ;))) a w zasadzie do jutra haha;*

    OdpowiedzUsuń