sobota, 14 sierpnia 2010

Muffinki - wersja czekoladowo - wiśniowa :)


..uwielbiam muffinki, zresztą mój M. też :) ..mam podstawowe ciasto, które zawsze wyjdzie :) zmieniam tylko owocki wedle życzeń :) wczoraj powstała wersja czekoladowo - wisniowa :D ..talerz w mig opustoszał ;)
oto przepis:
składniki suche - 1/2 szklanki cukru, 1,5 szklanki mąki,1/2 łyżeczki sody , 1/4 łyżeczki soli
składnki mokre - 1/3 szklanki oleju, 1 jajo, 3/4 szklanki maslanki, kilka kropli aromatu waniliowego i owoce (u mnie tym razem były to wisnie i łyżka kakao)
wykonanie - odzielnie mieszamy sładniki mokre i oddzielnie suche, dodajemy mokre do suchych ,mieszamy, następnie dodajemy owoce, ciasto wlewamy do foremek muffinkowych i pieczemy 25min / 180stopni :)
MNIAAAAMMMMMMM :D

1 komentarz:

  1. Witaj. Otrzymałam dzisiaj od Ciebie paczuszkę wymiankową. Ślicznie dziękuję za te cuda :) Mogłabys mi napisać w której wymiance zostałam ci przydzielona? Brałam udział w dwóch wymiankach wakacyjnych dlatego pytam :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń